۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سرویس‌دهی و خدمات در اتاق‌های هتل

هر هتلی، چه بزرگ و چه کوچک به میهمانان خود اجازه می‌دهد که صبحانه، ناهار و شام را از اتاق‌های خود و در ساعات معینی از شبانه روز سفارش دهند. پرسنل هتل که مسئول بردن سینی غذا به اتاق میهمانان هتل هستند، علاوه بر این، روزانه مسئول این نیز می‌باشند که به کارکنان خانه‌داری هتل زمان مناسب تمیز کردن اتاق‌ها و دیگر خدمات مورد نیاز میهمانان را اطلاع‌رسانی کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد مرادی

ویژگی های مدیرکل در هتل

اگر شما در حالی که لبخند بر روی صورتتان دارید بتوانید چند کار را همزمان انجام دهید، می‌توانید به عنوان یک مدیرکل در هتل مشغول به کار شوید.

مدیران کل در هتل بر عملکرد تمام قسمت‌ها ازجمله نظافت اتاق‌ها تا ایمنی استخر را زیر نظر دارند. شغل آنها بدینگونه است که با صبوری مشکلات را بررسی و مدیریت کرده تا بتوانند در حالی که نگرشی مناسب در راضی نگه داشتن مهمانان و کارمندان دارند، دارایی‌های خود را هموار کنند. در ماه مه سال 2011، ایالات متحده آمریکا 29.870 مدیر هتل داشت که درآمد سالیانه آن 47.450 دلار بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد مرادی